Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Saturday 6 March 2010

Utfordring


God kveld!

Dette har vært en STOR utfordring for meg, men gøy å jobbe med farger en ikke har jobbet så mye med.
Kortet jeg har laget her skal få æren å være med på to utfordringer: Sketchy colors # 13 (fargene er utfordringen) og Sketch saturday (skisse).
Her har det gått med ting og tang... som frimerker fra ungenes samling og ordene er kjølekapspoesi(magneter). Mannen min var ikke lei seg når jeg plukket ned alle magnetene fra kjøleskapet..

1 comment:

  1. Hei Gunn Eiril

    For å laste opp bidraget ditt til SC's Mr.Linky, så gjør du følgende:
    Klikk på tittelen "Utfordring" i innlegget ditt, marker teksten helt øverst på siden din - i den øverste adresselinja - med blått, kopier/klipp ut den (hold Ctrl - knappen nede og trykk på c samtidig).
    Så går du til Mr.Linky rubrikken vår, og limer inn adressen i den nederste rubrikken (hold Ctrl-knappen inne samtidig som du trykker på v), og skriver navnet ditt i den øverste rubrikken.
    Voila :)
    Håper dette hjalp - lykke til!
    Go'klem

    ReplyDelete