Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Tuesday 2 July 2013

Mixed media


Mitt første mixed media kort.
Bakgrunnen er preget med TH prege plater.
Alle diesene er fra TH.


Jeg kledde Bazzill med sølv tape og embosset med
 2 forskjellige TH embossing foldere.
Hele bakgrunnen er malt med gesso som jeg tilsatte
 Distresse Ink og Alko blekk i div farger.
Etter dette lekte jeg med litt diverse stasj,
 limte fast og fortsatte med malingen.
Oppå alt sammen er det sprayet med
 vannbasert pigment,børstet med diverse tørr pigment.


Liten detalj fra kortet.
De fleste av blomstene er hjemmelagde.
Med dette kortet deltar jeg i Trykkpressa
- La deg inspirere av det siste Ett Trykk.





1 comment:

  1. Stilig!!
    Har 2 ruller liggende med metallteip, kanskje jeg snart skal ta dem i bruk ... :)
    Ha en fin dag, klem

    ReplyDelete