Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Saturday 17 August 2013

Elsker, elsker ikke.....

 
Jeg har fått litt dilla på og lage tagger om dagen, det er utrolig artig format og jobbe med :-)
 Utgangspunktet for denne tagen er TH dies som jeg har trykt ut i akvarell papir 300 gr.
På denne taggen så har jeg sprayet med forskjellig type pigment, tørket av og sprayet igjen.
Oppå dette så har jeg brukt en del overlays som er laget av Kirsten Hyde.
 Når dette var tørket så var det på med mere sprayer og stempler.
 
Blomstene har jeg støpt selv og tusjet og malt på for og få det uttrykket jeg villa ha på dem.
 
De fleste produktene har jeg kjøpt på Scrappehjerte.
 
 
Jeg deltar i disse utfordringene:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

13 comments:

  1. A beautiful tag, love the autumnal colours! Thank you so much for sharing with us at Crafty Sentiments, good luck in the draw! Hope you can join us for our next challenge on Tuesday! Hugs Susan x

    ReplyDelete
  2. Så flott tag, moro at du har laget blomstene selv! Passer perfekt til blomsterutfordringen vårs hos Kort 'O' Mania!

    Klem DT Cathrine :)

    ReplyDelete
  3. Beautiful tag, gorgeous flowers and dragonflies, thanks for joining us at Crafty Sentiments this week. Jac x

    ReplyDelete
  4. Rigtig sødt tag! Sommerligt og fint!

    1000 tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

    ReplyDelete
  5. Such a lovely tag and thanks so much for sharing it with us at Crafty Sentiments Designs !!

    hugs Diane xx

    ReplyDelete
  6. What an awesome tag! Thank you for sharing your creativity with us at Crafty Sentiments. Lotsa luv, hugs xxxx

    ReplyDelete
  7. What a gorgeous decorated tag you have made here. It fits our challenge this week well of “anything goes”. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    ReplyDelete
  8. What a fabulous tag!! I love the dragonflies and mixed media. Thanks for joining us at The Paper Shelter.

    ReplyDelete
  9. Hvor er det bare super flot.

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring,

    knuzzzz♥

    ReplyDelete
  10. Kjempefin tag. Takk for at du deltar på card and scrap.

    ReplyDelete
  11. Darling card! I love this image too! Love the Beautiful Christmas Ribbon you used in the card.Thank you for joining us this week at the Discount Ribbon Challenge! I hope you play along with us again soon!

    ReplyDelete
  12. Så flott tag=) og fine hjemme laget blomster. Tusen takk for du deltar på utfordringen våres hos Kort'O Mania. Lykke til!
    Klem fra DT Elisabeth

    ReplyDelete
  13. Meget smukt kort! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    ReplyDelete