Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Saturday 18 January 2014

Sekskantet boks/Scrapomania DT

 
 
 
 
Dette er en liten søt boks som jeg har laget som mitt første bidrag til Scrapomania som DT. 
 
Under stempelet så ligger det osteklut som jeg har farget med Glimmer mist, 
 en del dies fra Marianne Design, ghost shape fra Maya Road og fjær.
 

 
Boksen har jeg laget mal på selv på silhouette maskinen, den er 6 cm høy og 14 cm tvers over.
Jeg har skjært den ut i hvitt 250 gr glatt papir og kledd den med mønster papir fra Pion- tror det er juleserien fra 2012.

 
Jeg har pyntet med blomster fra Prima, Storyteller og Wild Orcide Craft.
Bladene er fra Nellie Snellen punch.
Blonden vet jeg ikke hvor er ifra dessverre, skulle gjerne hatt mere av den.

 
Stempelet er digis fra My Besties som jeg har fargelagt med akvarell blyanter på 250 gr glatt papir. Jeg har brukt stubb for og fade ut fargene og viskelær for og hente opp det hvite papiret igjen.

 
En liten klem må til.
 Papiret på vimplene er fra Prima.
 
Det kommer mal på boksen så fort jeg får pc til og virke som den skal og vi blir venner igjen :-)
 
Ønsker dere alle en fin og kreativ dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


3 comments: