Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Tuesday 27 May 2014

Påminnelse til kurs i Bergen

Hei hei alle sammen
 
Lørdag 31. Mai skal jeg ha kurs i Bergen.
 
Kursene skal være på Nordås, Tirilltoppen bhg, i nærheten av Lagunen.
 
Det blir 2 kurs denne dagen.
 
Silhouette/ Cameo kurs kl. 11.00-14.00

 Pris kr 300.- og vil vare i 3 timer. Dette er kurs beregnet på dere som har Silhouette eller Cameo maskinene, uansett alder. Dere må ha med egen PC med installert programvare og skjære maskinen deres.(husk ekstra skjærekniv og at skjærematta er i orden ) På dette kurset har vi gjennomgang av base tingene i programmet på PC, deretter skal vi konstruere/designe egnene ting. Her tenker jeg at vi begynner med et kort og har vi tid så prøver vi oss på en boks. På dette kurset så er det ikke noen begrensninger på hvor mange som kan delta, det vil ikke bli individuell veiledning. Dere vil også få en CD med noen av filene jeg har lager selv.


 
Dette kortet skal vi lage mal på, men ikke pynte.
 
 
 
Sommerlig lykt kl 15.00-18.00
 
 Kurset koster kr 400.- inkl en stor materialpakke. og varer i 3 timer. Her skal vi lage en sommerlig henge lykt og pynte den. Lykten kommer ferdig utskjært og med mal som dere kan bruke senere. Dette er et kurs også for nybegynnere. Dere må ha med flytende lim, limpistol, saks, avbitertang og arbeidsunderlag. På dette kurset får dere individuell veiledning og jeg kan max ha 10 stk på dette kurset. Første mann til mølla prinsippet her.
 
 
 
 
Dette er lampen vi skal lage og pynte ferdig.
 
Bindene  påmelding skjer på mail til: gunn-eirill@hotmail.no
Kontonr: 1206 77 92007
 
Påmeldingsfristen er 26. Mai.
 
Håper at jeg ser mange av dere på kursene i Bergen.
 

No comments:

Post a Comment